DirtyFriends

Hát..igazából ez egy kis saját célú blog, megörökítünk és bemutatunk benne minden fontosabb és viccesebb eseményt, ami történik velünk..néha átlépve a normalitás határát! :)

Kik is DirtyFriendsék? Milyen az osztályuk? Itt van!

Friss topikok

Linkblog

Van, ami mellett nem mehetünk el szó nékül

2009.09.26. 22:24 | ditta69 | Szólj hozzá!

Férfiasan bevallom, nehéz ezekbe a sorokba belekezdeni. Nehéz, mert egy mindenkit érintő problémáról fogok most beszélni.

Pár hónappal ezelőtt még senki nem gondolta volna, hogy ilyen megtörténhet. Az egész ország a cigány gyilkosságokon szörnyűlködik, miközben ebben a kis városban sokkal megrázóbb dolgok történnek.

Egyes források szerint ezt is előre eltervezték (csak úgy, mint a gyilkosságokat), mások szerint ezt nem lehetett előre látni. Nem tudom kinek higgyek, de a hír fagyos lavinaként zúdult rám.

Azonnal a telefonom után nyúltam és hívtam valakit, bárkit, csak tudjon a dologról (lehet erről nem tudni egyáltalán?) és azt mondhassa "áááá, nem is igaz!!". Ilyet senki nem mondott, helyette a telefonok végén sírás, ordítás, és káromkodás fogadott. Utóbbiak főleg azért, mert párszor téves számokat hívtam ijedtemben.

Mély depresszióba estem, szinte már csak ösztönből cselekedtem. Felvettem a kabátom és a zuhogó esőben átrohantam a fél városon, hogy a szemeimmel lássam. Mikor odaértem, fáradtan, meggyötörten, láttam, hogy igaz... térdre ereszkedtem, megcsókoltam a keresztem és elmormoltam egy imát.

 A MANCI ÚJRA MEGNYÍLT 

Igazán sajnálom.... úgy tűnik a gonoszt sosem lehet végleg kiűzni.

Címkék: manci

A bejegyzés trackback címe:

https://dirtyfriends.blog.hu/api/trackback/id/tr461409563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása